Voorjaarsactie: gebruik de perslijsten van Media Profiler 1 dag gratis

Geplaatst op: 12 mei 2014

Voorjaarsactie: gebruik de perslijsten van Media Profiler 1 dag gratis Media Profiler heeft dit voorjaar een actie waarbij ICT- en technologiebedrijven een dag gratis toegang kunnen krijgen tot de mediadatabase. Zo kunnen ze testen hoe het samenstellen van maatwerk perslijsten in z’n werk gaat en of het online verzenden van persberichten voor hen werkt.

Legio bedrijven willen iets met PR en mediarelaties maar stuiten op een aantal praktische hindernissen. Ze hebben een persbericht geschreven maar beschikken niet of over verouderde perslijsten. Of ze weten niet precies welke publicaties en journalisten relevant voor hen zijn. Het kan ook zijn dat ze de redactionele kalenders van redacties in beeld willen krijgen maar het te veel werk vinden om die te verzamelen. Media Profiler heeft oplossingen voor al deze uitdagingen.

Media Profiler voorjaarsactie
Media Profiler biedt bedrijven in de ICT- en technologiesector dit voorjaar de mogelijkheid om de mediadatabase voor een dag gratis te testen. Een afspraak maken voor een online demo is alles dat men hoeft te doen. In een kwartier laat een van de consultants dan online zien hoe de mediadatabase, profielen, verzendtool en andere aanvullende features werken. De PR-manager kiest dan een datum voor de test en kan dan onbeperkt experimenteren. Bij tevredenheid is er de mogelijkheid om een abonnement af te sluiten zodat de actuele perslijsten altijd ter beschikking zijn.
De voorjaarsactie is geldig tot 15 juli en aanmelden kan op de actiepagina van Media Profiler.

Over Media Profiler
Media Profiler is een intuïtieve en laagdrempelige mediadatabase voor ICT- en technologiebedrijven. PR-managers kunnen zelf maatwerk perslijsten samenstellen, profielen van ICT-media inzien, persberichten online verzenden en redactionele kalenders raadplegen. De mediadatabase bevat ruim 700 journalisten en 400 publicaties die publiceren over technologie, management en digital lifestyle in brede zin. De profielen bieden contactgegevens, redactiesamenstelling, social media, inhoudelijke belangstelling, deadlines en verschijningsdata, oplage en bereik, salesinformatie en meer. Een abonnement is al beschikbaar voor 60,- per maand.

Meer info: Media Profiler of op LinkedIn.

Deel dit artikel:
LinkedIn Twitter Facebook

Andere nieuwsberichten

4 januari 2017, Nieuw: overzichtspagina mediakaarten 2017 in mediadatabase Media Profiler lees verder
4 februari 2016, Bas Haan is NVJ-journalist van het Jaar 2015 lees verder
4 februari 2016, Wayne Parker Kent lanceert online health magazine lees verder
Het overzicht van alle berichten van Media Profiler