Media Profiler hanteert nu ook flexibele abonnementen

Geplaatst op: 24 september 2013

Media Profiler hanteert nu ook flexibele abonnementen
Media Profiler introduceert per 1 oktober de nieuwe abonnementsvormen Media Profiler Flex en Flex Plus. Met deze diensten wordt Media Profiler laagdrempeliger en profiteren ICT-bedrijven van het gemak van betalen en opzeggen per maand. De nieuwe abonnementen zijn een aanvulling op de bestaande producten Media Profiler Group Edition en Media Profiler Light.


Media Profiler Flex en Flex Plus bieden volledige toegang tot de mediadatabase. Net als bij de abonnementen Group Edition en Light krijgen PR- en marketingprofessionals de beschikking over alle features zoals Mijn Media Profiler (beheer), Zoekopdrachten opslaan, Zoekresultaten downloaden in Excel, profielen van journalisten en publicaties raadplegen en downloaden en de tool Snelzoeken. Flex Plus geeft tevens de mogelijkheid van online persberichtendistributie.

Kosten
Media Profiler Flex kost € 70,- per maand voor 1 licentie en heeft als belangrijk voordeel dat bedrijven niet vastzitten aan een jaarcontract. Met Media Profiler Flex Plus maken PR-medewerkers voor € 95,- per maand ook gebruik van onze verzendtool en kunnen zij hun persberichten direct vanuit de website van Media Profiler versturen.

Relevante media in beeld
“Technologiebedrijven kiezen voor Media Profiler zodat ze de wijzigingen in hun perslijsten niet meer zelf hoeven bij te houden. Met Media Profiler kunnen PR-managers dus sneller, efficiënter en gerichter contact onderhouden met journalisten en redacties met een belangstelling voor ICT, telecom en technologie. Zo hebben ze altijd in beeld wie hun relevante mediarelaties zijn en weten ze hoe ze deze journalisten het beste kunnen bereiken ,” zegt Rene Frederick, medeoprichter van Media Profiler. “Met de Flex-abonnementen hebben we nu ook een oplossing voor bedrijven met beperkte of minder frequente PR-campagnes. Uiteindelijk willen ook die bedrijven het meeste rendement halen uit hun PR-inspanningen.”
 
Over Media Profiler
Media Profiler is een mediadatabase waarmee PR-managers en communicatieprofessionals van ICT- en technologiebedrijven tegen lage kosten op intuïtieve wijze zelf perslijsten kunnen samenstellen, profielen van technologiemedia raadplegen en persberichten online kunnen verzenden. Het bedrijf ondersteunt ICT-bedrijven zo met de effectiviteit van hun mediarelaties. Media Profiler is beschikbaar in de versies Media Profiler Group Edition en Media Profiler Light en sinds oktober 2013 als Media Profiler Flex en Flex Plus. De abonnementsvormen verschillen in het aantal licenties en de flexibiliteit van het abonnement. De mediadatabase bestaat uit bijna 600 journalisten en ruim 350 publicaties met belangstelling voor ICT, telecom en technologie. Veranderingen binnen deze technologiemedia worden bijgehouden en waar nodig periodiek proactief getoetst bij uitgeverijen en redacties.

Meer informatiewww.mediaprofiler.nl of volg ons op Twitter.
 


Deel dit artikel:
LinkedIn Twitter Facebook

Andere nieuwsberichten

4 januari 2017, Nieuw: overzichtspagina mediakaarten 2017 in mediadatabase Media Profiler lees verder
4 februari 2016, Bas Haan is NVJ-journalist van het Jaar 2015 lees verder
4 februari 2016, Wayne Parker Kent lanceert online health magazine lees verder
Het overzicht van alle berichten van Media Profiler