Media Profiler introduceert verzendfunctie voor persberichten

Geplaatst op: 29 oktober 2012

 Media Profiler introduceert verzendfunctie voor persberichten Media Profiler biedt bedrijven nu ook de mogelijkheid om hun persberichten direct vanuit de online mediadatabase naar perscontacten te versturen. Deze functie is beschikbaar voor gebruikers van beide abonnementen Group Edition of Media Profiler Light.

Media Profiler ondersteunt ICT- en telecombedrijven bij PR-campagnes gericht op journalisten en publicaties met een belangstelling voor ICT, telecom, internet en andere onderwerpen op het gebied van technologie. Met de interactieve zoekmethode kunnen PR- en communicatiemedewerkers zelf maatwerk perslijsten samenstellen en die exporteren of online opslaan.

Direct online persberichten verzenden
De nieuwe verzendtool biedt bedrijven de mogelijkheid om eenvoudig en direct vanuit Media Profiler persberichten te versturen naar de journalisten in hun zoekresultaten. Ook kunnen een bedrijfslogo, afbeelding of link worden toegevoegd aan het bericht. De verzendlijst kan vervolgens worden aangepast door email-adressen van journalisten naar behoefte te verwijderen of toe te voegen. Ook interne medewerkers kunnen worden ingekopieerd. De verzonden persberichten worden overzichtelijk bewaard in de online beheeromgeving Mijn Media Profiler.
 
Derde uitbreiding
De nieuwe verzendfunctie is de derde uitbreiding van de dienstverlening van Media Profiler dat nu ruim een jaar bestaat. Begin dit jaar is de mogelijkheid toegevoegd om te zoeken op enkele verticale markten en in september is Media Profiler Light geïntroduceerd voor bedrijven met een kleine PR-afdeling of voor kleinere PR-bureaus. Het doel is om het beheer van perslijsten nog eenvoudiger en effectiever te maken.
 
Abonnementen
Media Profiler heeft twee abonnementsvormen: Group Edition en Light en de nieuwe verzendfunctie is mogelijk met beide types abonnement. Voor bestaande klanten is de verzendfunctie gedurende het huidige abonnementstermijn. Nieuwe klanten betalen bovenop hun abonnement een meerprijs van € 300,- per jaar ongeacht het abonnementstype. Bedrijven kunnen hiervoor een ongelimiteerd aantal persberichten verzenden.

Meer info: Media Profiler abonnementen


Deel dit artikel:
LinkedIn Twitter Facebook

Andere nieuwsberichten

4 januari 2017, Nieuw: overzichtspagina mediakaarten 2017 in mediadatabase Media Profiler lees verder
4 februari 2016, Bas Haan is NVJ-journalist van het Jaar 2015 lees verder
4 februari 2016, Wayne Parker Kent lanceert online health magazine lees verder
Het overzicht van alle berichten van Media Profiler